Język
angielski dla dzieci młodszych
7 – 10 lat
Poziom
|
Krótka charakterystyka poziomu
|
Chatterbox III
|
Znajomość
podstawowych słów i zwrotów języka
potocznego uwzględniających udzielanie informacji o
sobie; praca nad językiem mówionym.
|
Chatterbox II
|
Znajomość
podstawowych słów i zwrotów języka
angielskiego; swobodne wykonywanie piosenek i wierszyków w
języku angielskim.
|
Chatterbox I
|
Pierwszy
kontakt z językiem angielskim; wypowiedzi ograniczone do
pojedynczych słów i zwrotów; znajomość
piosenek i wierszyków w języku angielskim.
|
Charakterystyka kursu
64 h lekcyjnych rocznie
TOK NAUKI (od Chatterbox
I do Chatterbox III)
nych ucznia z tej grupy
wiekowej. Wiedza jest przekazywana głównie w formie
zabawowej a uczenie gramatyki jest ograniczone do niezbędnego
minimum.
kowany na poziom ELEMENTARY
kursu języka angielskiego dla
dzieci starszych (10 – 14 lat).
Język
angielski dla młodzieży licealnej / dorosłych
15 lat + / 19 lat +
Poziom
|
Krótka
charakterystyka poziomu
|
Intermediate
|
Poszerzona znajomość
języka angielskiego z uwzględnieniem znanych sytuacji
językowych; liczne błędy w zakresie dokładności
i płynności mówienia, doborze słownictwa i
struktur gramatycznych; poziom egzaminu PET.
|
Pre-intermediate
|
Samodzielna
komunikacja językowa uwzględniająca proste i
praktyczne sytuacje; częste kłopoty z dokładnością
i płynnością wypowiedzi, doborem słownictwa i
organizacją mówienia w sytuacjach nieznanych.
|
Elementary
|
Ograniczona znajomość
języka angielskiego odpowiadająca podstawowym potrzebom
i prostym sytuacjom codziennej komunikacji.
|
Charakterystyka kursu
128 h lekcyjnych rocznie
dzieży licealnej oraz osób
dorosłych. Cztery podstawowe umiejętności językowe
(słuchanie, mówienie, czytanie, pisanie) są
rozwijane w sposób równomierny; duży nacisk
kładzie się na formalne aspekty języka (gramatyka,
wymowa, słowotwórstwo). Słuchacze są regularnie
testowani.
dorośli: 19 lat
wzwyż (zwykle do ok. 40 roku życia)
(od Elementary do
Intermediate).
dorosłych uczeń jest
kwalifikowany na poziom UPPER-INTERMEDIATE I, który
może być jednocześnie pierwszym rokiem przygotowania
do egzaminów Cambridge.